Butterfly Fitness Aalborg
Seneste nyt
Butterfly fitness logo

Træning kun for kvinder fra 199,-

Dobbeltklik her for at tilføje din egen tekst.


Sidste nyt fra Butterfly Fitness

& programmer til udendørs træning



Program til uge 22

Stepbænke og håndvægte
4 moduler med 4 øvelser.
Hvert modul udføres x2

Øvelserne laves 45 sek.

Afslutning kavalkade med alle 16 øvelser

Øvelserne kan tilpasse til dig uanset om du har behov for power eller skåne


HUSK medbring selv
Kom omklædt! Fornuftigt tøj til udendørs træning der tilpasses vejret.
Eget drikkevand, sko til udendørs træning, måske solbriller, og højt humør😊

HUSK et stort håndklæde der kan dække hele stepbænken


Mandag 9.15 + 10.15 + 16.20 + 17.20

Tirsdag 9.30 + 10.30 + 16.20 + 17.20

Onsdag 9.15 + 10.15 + 16.20 + 17.20

Torsdag 9.30 + 10.30 + 16.20 + 17.20

Fredag 9.30 + 10.30 + 15.20 + 16.20

Program til uge 21 

Så er der nye tider til Udendørs træning og vejret bliver bedre. Det bliver SÅ godt🌞

Det var så dejligt at komme igang igen, og vi er mange der blev overasket over hvor glad vi er blevet i kroppen igen (og øm i musklerne.


HUSK STORT HÅNDKLÆDE DER KAN DÆKKE STEPBÆNKEN.

Der tilføjes nemlig til nye øvelser, så vi får trænet lidt mere mave, baller og lår.


Kærlig hilsen

Birthe


Hvordan ved jeg, hvis der er holdtræninger der aflyses?


Det er meget sjældent at jeg aflyse holdtræning. Men er der under 3 deltagere i til holdtræning forbeholder jeg mig rettet til af aflyse.

Hvis der aflyses får du altid besked via sms, (denne kan ikke besvares)


HUSK medbring selv
Kom omklædt! Fornuftigt tøj til udendørs træning der tilpasses vejret.
Eget drikkevand, sko til udendørs træning, måske solbriller, håndklæde, og højt humør😊
Ps. Håndklædet skal være stort nok til at det kan dække stepbænken (fra uge 21)

Nyhedsbrev til medlemmer


Kære medlem.
Glædelig mors dag.
Jeg håber at du får en rigtig dejlig dag og bliver forkælet på alle tænkelige måder. Desværre kan jeg ikke forkæle dig med at tilbyde indendørs træning, men som noget nyt træning under åben himmel.
Først og fremmest af hjertet tak, for at du støtter Butterfly som betalende medlem så vi i fællesskab kan komme gennem denne udfordrende periode. Jeg var overbevist om at jeg kunne åbne til centret 11. maj med sikre og trygge rammer. Det kan jeg ikke, så derfor tilbyder jeg udendørs træning. Vi savner alle vores træning og ikke mindst vores fællesskab. Nogle af os kan også mærke det på vores krop og sjæl på forskellige måder. Så nu skal vi i gang og have fornøjelsen og glæden ved at gense hinanden igen.
Jeg ved allerede nu, at der er nogle medlemmer der er helt klar, og synes at det er en mægtig god ide med træning ude. Jeg ved også at der er medlemmer der er lidt tilbageholdende og måske tænker, er det nu noget for mig, kan jeg det?! Ja du kan godt, du ved det bare ikke, før du har prøvet det. Så giv det en chance og lad os i fællesskab genoptage Butterflyånden med røde kinder og pander der skinner. Jeg har bestilt godt vejr, og tænker at det nok skal gå, da vi ikke smelter pga. af lidt vand ligesom sukker, selv omvi er en flok søde kvinder😊



Seneste nyt
Da der ske løbende ændringer programmer fra dag til dag, kan du finde disse på Butterflys hjemmeside, så du let kan følge udviklingen, under fanen SENESTE NYT på denne side. Der kan komme nye retningslinjer og vejret kan også få betydning. Her kan du også finde oversigt over udendørs træning og info om hvad du selv skal medbringe mm. Så kommer jeg ikke til at ”spamme” dig med mail, men du let får direkte adgang til de seneste nyheder.



Under fase 2
Du får derfor mulighed for træning under åben himmel. Der har i pressen været talt en del og de geografiske forskelle, og om mere åbning af her i Nordjylland, så jeg følger naturligvis udviklingen.



Under fase 3
Som det ser ud nu sker der ændringer i forhold til retningslinjerne, som løbende giver flere muligheder for os. Alt hos Butterfly sker selvfølgelig under sikring og overholdelse af retningslinjerne fra Sundhedsstyrelsen.



Startskuddet til udendørs træning lyder mandag 11. maj
Som forsøg starter vi med 40 udendørs hold pr. uge i uge 20 og for at finde ud af hvor niveauet skal være i de kommende uger, så der kan komme ændringer allerede i uge 21, da dette planlægges ud fra fremmøde. Det bliver med små hold med 9 deltagere på hvert hold. Tilmelding påkrævet, først til mølle. HUSK dette er senest 2 timer før!
Hvis der opstår venteliste får du automatisk en sms, hvis ser bliver plads!
Derfor skal du huske at afmelde dig, hvis du bliver forhindret, så du kan glæde et andet medlem. Jeg laver løbende tjek ind af alle fremmødte, men du skal tilmelde dig online.
Book plads via den nye App eller hjemmeside.
Har du brug for hjælp til dette, kan du finde vejledninger på hjemmesiden under
Ofte Stillede spørgsmål.


Udendørs Puls & Styrke
Når du kommer til Udendørs Puls & Styrke, vil vi arbejde skiftevis med konditionstræning og styrketræning. Her laver vi øvelser, som gør os stærkere i udholdenhed, kondition, stabilitet og i vores kernemuskulatur.
Så det ligner det vi plejer med 45 sek. med hver øvelse😊
I alt 38 minutter der bidrager til at du får en fantastisk træning og fællesskab med andre kvinder. Som altid mulighed for skånehensyn og tips til power.
Der bliver trænet med forskellige redskaber:
Stepbænke, stepboard, håndvægte, elastikker & klapstole og hvad vi ellers finder på!



Træningen i uge 20

HEP – HEP – HEP, vi elsker step, vil komme til at foregå med:
Stepbænke
Elastikker (Tubes)
Stepboard og klapstol (til medlemmer med skånehensyn)



Medbring selv
Kom omklædt! Fornuftigt tøj til udendørs træning der tilpasses vejret.
Eget drikkevand, sko til udendørs træning, måske solbriller, håndklæde, og højt humør😊
Ps. Håndklædet skal være stort nok til at det kan dække stepbænken



Sundhedsstyrelsens retningslinjer til udendørs træning.

Overhold krav og anbefalinger
For dig og Butterfly Fitness er det helt afgørende, at de generelle krav og anbefalinger fra sundhedsmyndighederne overholdes.


Det indebærer blandt andet:
• At man ikke må samles flere end 10 personer
• At man skal holde en afstand på 2 meter til andre personer
• At man er særlig opmærksom på håndhygiejne – brug håndsprit, hvis der ikke er mulighed for at vaske hænder med vand og sæbe
• At host eller nys sker i albuen eller i et papirlommetørklæde
• At man skal holde sig hjemme, hvis man har symptomer som for eksempel feber, hoste, muskelømhed – og gå straks hjem selv ved milde symptomer.
• Hvis der i forbindelse med træning og brug af faciliteter benyttes rekvisitter (liggemåtter), anbefales det, at der at der benyttes personlige rekvisitter.
• Hvis det ikke er muligt, skal der være særskilt opmærksomhed på rengøring af fælles kontaktflader, hver gang en person afslutter brugen af en rekvisit.
• Det forudsættes, at træningslokaler og fælles omklædnings- og badefaciliteter stadig ikke er tilgængelige.



PS
Efter træning skal du selv afspritte det udstyr af, som du har brugt, da der ikke er personale til at påtage sig denne opgave.


Kærlig hilsen
Birthe



Butterfly Fitness Aalborg

CVR: 31151988

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte til denne side, acceptere du vores brug af cookies.

Godkend